
Esittelyssä Tarja Heponiemi DigiIN-konsortion johtaja sekä Ammattilaisten ja organisaatioiden uuden digitaalisen palvelu- ja työkulttuurin tukeminen -osahankkeen vetäjä. ...
Lue lisääEsittelyssä Tarja Heponiemi DigiIN-konsortion johtaja sekä Ammattilaisten ja organisaatioiden uuden digitaalisen palvelu- ja työkulttuurin tukeminen -osahankkeen vetäjä. ...
Lue lisääYhä suurempi osa yli 75-vuotiaista on tottunut käyttämään älypuhelinta ja internetiä. Samalla läheisten tarjoaman digituen tarve on muuttanut muotoaan tietokoneen ja verkon peruskäytöstä...
Lue lisääTerveydenhuollon johdon on otettava haltuunsa erityisesti työntekijöiden tukijan rooli, kun digitaalisia terveyspalveluita otetaan käyttöön organisaatioissa. Tuore kirjallisuuskatsaus selvitti...
Lue lisääYksinkertainen Ota yhteyttä -tekstillä varustettu nappi Kirkkonummen kunnan verkkosivuilla madalsi kynnystä hakeutua mielenterveyspalveluihin. Kunnan mielenterveys- ja päihdepalveluiden...
Lue lisääHaastattelut ovat osa DigiIN-hanketta, jossa kehitetään saavutettavia digitaalisia palveluja. ...
Lue lisääSeminaari on valitettavasti päätetty siirtää koronavirustilanteen vuoksi. Etsimme seminaarille uuden ajankohdan ja samalla isomman tilan, sillä tulijoita olisi ollut enemmän kuin saliin...
Lue lisääJatkuvasti muuttuvat ja vaikeakäyttöiset tietojärjestelmät ovat muodostuneet merkittäväksi stressinaiheuttajaksi lääkäreille. Tietojärjestelmien hyvä käytettävyys onkin avainasemassa...
Lue lisääKäytettävyys, kasvokkaisen palvelun tärkeys ja empatia. Nämä olivat teemat, jotka toistuivat, kun DigiIN-hankkeen aloitusseminaarissa maanantaina 11.11. puhuttiin sosiaali- ja terveydenhuollon...
Lue lisääHelsingin Vuosaaren terveysasemalle tulee joka kuukausi noin 1 300 sähköistä yhteydenottoa. Asiakas saa vastauksen yhteydenottoon usein samana päivänä. ...
Lue lisääDigiIN-hanke pyrkii löytämään toimivia ratkaisuja siihen, miten kaikki väestöryhmät saadaan pidettyä mukana terveys- ja hyvinvointipalveluiden digitalisoituessa. ...
Lue lisää